Ania Zielińska

Wspieram przedsiębiorców w budowaniu wizerunku i reklamy oraz w dążeniu do ich biznesowych celów.

Jestem absolwentką Uniwersytetu SWPS na kierunku Kreowanie Mediów.

Już od 8 lat w OUTLINE, czyli w studiu reklamowym, które prowadzę, nadajemy zarys wizerunkowy firm, a przede wszystkim wspieramy przedsiębiorców w ich działaniach. Zaprojektujemy logotyp Twojej, zbudujemy stronę internetową i wydrukujemy Twoje wizytówki. Oczywiście wszystko od A do Z, aby było spójne i dobrze skomponowane.

Najchętniej współpracuję z przedsiębiorczymi kobietami, jednak moja oferta dostosowana jest do wszystkich przedsiębiorców i marek osobistych.

Ania | Logo, grafika, strony internetowe, social media | Ania Zielińska | Pani od reklamy
Ania | Logo, grafika, strony internetowe, social media | Ania Zielińska | Pani od reklamy

Kompleksowe działania przynoszą największą skuteczność​

Każda firma musi wiedzieć, co chce osiągnąć na rynku. Pomogę Ci obrać właściwy kierunek i doradzę, w jaki sposób osiągnąć zamierzone cele.

Na podstawie wyznaczonego planu i analizy przygotuję identyfikację wizualną (logo, kolory i kroje pisma) dopasowaną do stylu i wartości Twojej firmy.

Dobrze przygotowane zdjęcia, wizualizacje i teksty są niezbędne do stworzenia strony internetowej, materiałów promocyjnych oraz w prowadzeniu profili społecznościowych. To słowa i fotografie opowiadają historie oraz wyzwalają emocje.
Przygotuję projekt i zrealizuję wydruk materiałów takich jak wizytówki, teczki ofertowe, papier fimrowy i katalogi.
Projektuję wielkoformatowe reklamy i wspólnie ze specjalistami realizuję je. Mogę przygotować także odzież z haftem i gadżety reklamowe.

Twoi potencjalni klienci co raz częściej wyszukują usługi w Internecie nim zdecydują się na wybór. Wygląd Twojej strony internetowej to jedno, ale trzeba także zadbać o jej odpowiednią budowę techniczną, hosting i domenę, grafiki, zdjęcia oraz teksty.

W sklepie internetowym, czy aplikacji, warto na samym początku pochylić się nad potrzebami, które będą zaspokajane. Te narzędzia muszą być prawidłowo skonfigurowane na każdym etapie zamówienia – wyboru, zakupu, płatności i wysyłki.

Odpowiednio prowadzone profile w mediach społecznościowych pozwalają także na zdobycie nowych odbiorców i utrzymanie pozytywnych relacji z obecnymi.