Abym mogła sprawnie przygotować wszystkie materiały wzmacniające Twoją markę (w tym i reklamowe), muszę ją lepiej poznać. Dlatego będzie mi miło, gdy odpowiesz na te pytania. Potraktuj je, proszę, jako usystematyzowanie wiedzy o swojej firmie, zwłaszcza gdy nie masz napisanego klasycznego biznesplanu lub stworzonego lejka sprzedażowego.
Czym się zajmujesz? Jakie produkty i usługi oferuje? Na czym firma koncentruje swoją sprzedaż?
Jaką pozycję na rynku chcesz osiągnąć? Jakie są cele Twojego przedsięwzięcia? W jaką stronę dąży marka? Jaki sukces chce firma osiągnąć i jak będzie wiadomo, że już go osiągnęła?
Kim mają być klienci? Do jakich firma chce dotrzeć? Jakie potrzeby mają klienci? W czym firma może pomóc klientom? Czy ceny są adekwatne do majętności potencjalnych klientów?
Z jakimi cechami ma się kojarzyć firma? Jakie wartości są dla firmy najważniejsze? Jakie wartości promuje i wzmacnia?
Jakie są najważniejsze kanały dystrybucji i sprzedaży? W jaki sposób produkty i usługi będą sprzedawane?
Jakie są najmocniejsze strony firmy? Czym firma może się pochwalić? Jakie są flagowe produkty i usługi?
Jakie są słabe strony? Jakie mogą pojawić się problemy? Na jakie problemy klienci będą narzekać?
Jaka jest konkurencja? Kim jest konkurencja? Jak działa konkurencja?
Czym firma się wyróżnia na tle innych firm? Jakie posiada cechy szczególne? Co może być znakiem rozpoznawczym firmy?
Jakie są plany na przyszłość? Jakie nowe produkty/usługi/innowacje mają być wprowadzone?
Jak zostali pozyskani pierwsi klienci? Czy jest to dobra droga dotarcia do klienta?
Jak mają być pozyskiwani klienci i użytkownicy?
Proszę o wiadomość na adres:
z odpowiedziami na powyższe pytania oraz podstawowymi danymi (nazwa firmy, dane księgowe, siedziba i kontakt). W razie wątpliwości proszę o telefon +48 507 042 100.
Pozdrawiam
Anna Zielińska