Od 4 lat wspieram przedsiębiorców w dążeniu do ich biznesowych celów. Najchętniej współpracuję z przedsiębiorczymi kobietami, jednak moja oferta dostosowana jest do wszystkich lokalnych przedsiębiorców i marek osobistych.

W Outline, czyli w studiu interaktywnym, które prowadzę, nadajemy zarys wizerunkowy firm, a przede wszystkim wspieramy przedsiębiorców w ich działaniach. Zaprojektujemy logotyp Twojej, zbudujemy stronę internetową i wydrukujemy Twoje wizytówki. Oczywiście wszystko od A do Z, aby było spójne i dobrze skomponowane.


To czym się dokładni zajmuję nazywam drogą do sukcesu – przez nią przeprowadzam swoich klientów. Mogę wykonać także pojedyncze prace, ale tylko kompleksowe działania przynoszą największą skuteczność. Jeżeli masz już wykonane w poprawny sposób pewne elementy, wykorzystam je i swoje prace zacznę od tego, co najbardziej potrzebujesz.

Oto kilka kroków, które przejdę z Tobą, aby zadbać o każdy szczegół w przekazie i dotarciu do Twojego klienta.

1. Analiza, planowanie i identyfikacja wizualna

Każda firma musi wiedzieć, co chce osiągnąć na rynku. Pomogę Ci obrać właściwy kierunek i doradzę, w jaki sposób osiągnąć zamierzone cele. Przygotuję identyfikację wizualną (logo, kolory i kroje pisma) dopasowaną do stylu Twojej firmy.

2. Wszystko co umieścimy na materiałach reklamowych i w Internecie, czyli fotografia i copywriting

Dobrze przygotowane zdjęcia, wizualizacje i teksty są niezbędne do stworzenia strony internetowej, materiałów promocyjnych oraz w prowadzeniu profili społecznościowych. To słowa i fotografie opowiadają historie oraz wyzwalają emocje.

3. Materiały reklamowe

Każdy brandowany przedmiot ma określoną funkcjonalność, a ja doradzę Ci, co najlepiej rozreklamuje i podkreśli charakter Twojej firmy. Oprócz materiałów drukowanych takich jak wizytówki, teczki ofertowe i katalogi, mogę przygotować odzież z haftem i gadżety reklamowe.

4. Firma w Internecie

Twoi potencjalni klienci co raz częściej wyszukują usługi w Internecie nim zdecydują się na wybór. Wygląd Twojej strony internetowej to jedno, ale trzeba także zadbać o jej odpowiednią budowę techniczną, hosting i domenę, grafiki, zdjęcia oraz teksty. Pomogę Ci także z pocztą firmową.

5. Media społecznościowe

W swoich działaniach nie mogę pominąć profili firmowych na portalach społecznościowych. Dobre relacje z Twoimi klientami się wyjątkowo ważne. Odpowiednio prowadzone profile w mediach społecznościowych pozwalają także na zdobycie nowych odbiorców.

6. Szkolenia, czyli kontynuuj działanie

Abyś samodzielnie mógł kontynuować rozwój swojego przedsiębiorstwa, pokażę Tobie lub Twoim pracownikom jak administrować strony internetowe, prowadzić profile firmowe w mediach społecznościowych.


Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej lub skorzystać z moich usług, skontaktuj się ze mną.