Czym się zajmuję

Ania Zielińska

Wspieram mniejszych, średnich i lokalnych przedsiębiorców w dążeniu do ich biznesowych celów.

Jestem absolwentką Uniwersytetu SWPS na kierunku KREOWANIE MEDIÓW.

Już od 6 lat w OUTLINE, czyli w studiu interaktywnym, które prowadzę, nadajemy zarys wizerunkowy firm, a przede wszystkim wspieramy przedsiębiorców w ich działaniach. Zaprojektujemy logotyp Twojej, zbudujemy stronę internetową i wydrukujemy Twoje wizytówki. Oczywiście wszystko od A do Z, aby było spójne i dobrze skomponowane.

Najchętniej współpracuję z przedsiębiorczymi kobietami, jednak moja oferta dostosowana jest do wszystkich lokalnych przedsiębiorców i marek osobistych.

Kompleksowe działania przynoszą największą skuteczność

Jeżeli masz już wykonane w poprawny sposób pewne elementy, wykorzystam je i swoje prace zacznę od tego, co najbardziej potrzebujesz.

Każda firma musi wiedzieć, co chce osiągnąć na rynku. Pomogę Ci obrać właściwy kierunek i doradzę, w jaki sposób osiągnąć zamierzone cele.

Na podstawie wyznaczonego planu i analizy przygotuję identyfikację wizualną (logo, kolory i kroje pisma) dopasowaną do stylu i wartości Twojej firmy.

Dobrze przygotowane zdjęcia, wizualizacje i teksty są niezbędne do stworzenia strony internetowej, materiałów promocyjnych oraz w prowadzeniu profili społecznościowych. To słowa i fotografie opowiadają historie oraz wyzwalają emocje.
Przygotuję projekt i zrealizuję wydruk materiałów takich jak wizytówki, teczki ofertowe, papier fimrowy i katalogi.
Projektuję wielkoformatowe reklamy i wspólnie ze specjalistami realizuję je. Mogę przygotować także odzież z haftem i gadżety reklamowe.

Twoi potencjalni klienci co raz częściej wyszukują usługi w Internecie nim zdecydują się na wybór. Wygląd Twojej strony internetowej to jedno, ale trzeba także zadbać o jej odpowiednią budowę techniczną, hosting i domenę, grafiki, zdjęcia oraz teksty.

W zbudowaniu sklepu internetowego, czy zaprojektowaniu aplikacji, warto na samym początku pochylić się nad potrzebami, które będą zaspokajane. Te narzędzia muszą być prawidłowo skonfigurowane na każdym etapie zamówienia – wyboru, zakupu, płatności i wysyłki.

Odpowiednio prowadzone profile w mediach społecznościowych pozwalają także na zdobycie nowych odbiorców i utrzymanie pozytywnych relacji z obecnymi.

Skonfigurowanie poczty firmowej to podstawa działania firmy. To nie tylko pozytywny wizerunek, ale także zabezpieczenie danych firmowych.

Skontaktuj się

jeżeli chcesz zadbać o swoją markę!

hello@aniazielinska.pl

tel. 507 042 100

Komputer_Ania_Zielinska

Bądź z reklamą na bieżąco!

Newsletter to comiesięczna dawka wiedzy, inspiracji oraz wskazówek o reklamie i budowaniu wizerunku. W każdej wiadomości otrzymasz także kalendarz z ważnymi wydarzeniami, który przyda się w planowaniu promocji i akcji w social media.

Zapisz się do newslettera i odbierz darmowego e-booka:

5 najważniejszych elementów Twojego biznesu, które warto sprawdzać raz na pół roku

.